sobota, 11 kwietnia 2015

Wiosna!

Kwitnące krzaki forsycji. Kwitnące drzewa i kwiaty.
Już wiosna. To już.

Długie spacery, bez powodu i z powodem...
chyba pierwszy raz po świętach trochę mi przybyło, a nie rezygnuje z pieczenia ciast w piątkowe wieczory (ostatnie z kremem), więc jest co wychodzić...

"Miarą wagi sprawy jest czas jej poświęcony."

no więc myślę ile mnie dla wszystkiego co naokoło a ile tylko dla Niego, zmywam naczynia woda głaszcze ręce i rozmawiam z nim że brakuje mi z NIM relacji...

myślę o pudełku modlitwy
o pudełkach pamiątkowych dla moich dzieci (z niemowlęcym ubrankiem)
i o zmianach, że ich potrzebuję a jedną nogą jeszcze w swojej przeszłości jestem...

Dużo ciekawych książek przede mną a tak mało czasu ...

ul.Głęboka (rano)
 Wzgórze Zamkowe (zachód słońca)
Olza

2 komentarze:

  1. Hej :) Te farby to akwarele Białe Noce (White Nights), najlepsze na świecie, mówię Ci :) Bardzo wydajne, piękne kolory i świetna jakość. Te, które widać na zdjęciu mam od 7-8 lat, a wcale ich nie oszczędzałam :D Teraz kupiłam sobie zestaw wszystkich kolorów i jestem bardzo rada :)

    OdpowiedzUsuń