piątek, 12 grudnia 2014

Liebster Blog Award ODPOWIEDZI


1. Skąd pochodzisz i gdzie mieszkasz obecnie?
Pochodzę z hmm...Poznania czy Lubonia pod Poznaniem...trudno powiedzieć oba miejsca mi są bliskie

                                              Droga pełna rozmów i dobrych wspomnień.



Urodziłam się w Poznaniu.
Część dzieciństwa tu. Część w miejscu które pewnie teraz bym nie poznała.
Luboń stał się sypialnią większego miasta.
Polne drogi, łąki, Wielkopolski Park Narodowy.

A mieszkam teraz w Cieszynie. Wyjątkowo ciekawym miejscu. Takie raczej SLOW miasto. Trochę festiwali. Trochę działań dizajn / kultura na ZAMKU i w galerii SZARA.
I ludzie. 

2. Czy próbowałaś kiedyś swoich sił w rękodziele i DIY?
Tak i żałuję że zabrałam się za to tak późno, że lata maszyna mojej mamy podpierała kąty zamiast służyć mi do szycia i tworzenia. 

 3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Na dziś. Własny dom z ogrodem. Blisko lasu... i odważyć się pisać na serio ;)

4. Wygrywasz milion. Co z nim zrobisz?
Patrz wyżej. Reszta na inwestycje i rozwój tego czym chciałabym się zająć (pracownia krawiecka, malarska, piec do wypalania gliny, pracownia drukarska..no mogłabym tak długo...)

5. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Ciężko tak ograniczyć się do jednego gdy kolejną z "pasji" jest wieczorne oglądanie filmów ;)
Kolejną po czytaniu książek. Kompletowaniu historii. 

6. Gdzie wybrałabyś się  na wymarzoną wycieczkę? 
Przejechałabym Stany, robiąc zdjęcia, rozmawiając z ludźmi.

7. Jesteś raczej optymistką czy pesymistką?
Nie ma niczego pośrodku? Zdystansowana Optymistka ;)...

8. Jakimi (min.3) przymiotnikami określiłabyś siebie?
Wrażliwa, twórcza,

9. Jakich prac domowych nie lubisz najbardziej?
Nie przepadam za prasowaniem.

10. Co chciałabyś znaleźć pod choinką?
Zestaw  książek Francine Rivers

11. Bez jakiego urządzenia w domu nie mogłabyś się obejść?
Zaparzacza do kawy.
Niestety bez kawy wyglądam jak zaspana sowa z obrazka.
Dzień zaczynam od niej. Gdy wypije kilka łyków żadna czynność mi nie straszna :P

 

EDIT :


ZASADY:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Moje pytania do  innych :

1.Kiedy jesteś szczęśliwy/a.

2.Ulubiona książka.

3.Twój sposób na kiepski dzień.

4.Ulubiony film.

5.Ulubiony muzyka.

6. Co robisz w wolnym czasie?

7. Twój sposób na porządki / organizacje/ planowanie.

8.Twoja ulubiona potrawa.

9. Gdzie chciałabyś/chciałbyś pojechać.

10.Twoje największe marzenie.

11. Słowa które Cię opisują.

Nominowani:

myninjaboy

lalunaloca

mroznytrojwymiar

bez-metki

lumpsterka
 


7 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację. Właśnie przygotowuję się do podróży, ale postaram się szybko odpowiedzieć. Pozdrawiamy razem z Ninją:)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam, wow. dzięki za nominację, ale nie bawię się w takie rzeczy. jednak pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że tyle o Tobie teraz wiem ;)

    [namaluj-mi]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dzięki za pozdrowienia, ta zabawa spowodowała że szukając blogów trafiłam na Ciebie,są jakieś plusy ;)

      Usuń
  3. Dziękuję i ja. Nigdy się w to nie bawiłam, ale dwie nominacje w ciągu jednego dnia zobowiązują :) Jutro coś skrobnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację, niestety nie podejmę wyzwania, może dlatego, że nigdy nie przepadałam za taką formą zabawy:)Pamiętam ze w szkole podst. też jako jedna z nielicznych nie prowadziłam zeszytu "złote myśli":):)Pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, może się mylę ale w Libster poza ciekawością przy zamieszczonych odpowiedziach chodzi też o poznawanie innych blogów i zwyczajne linkowanie ;) również pozdrawiam!

      Usuń