niedziela, 7 grudnia 2014

Liebster Blog Award i ...przemyślenia

tak się dzisiaj zastanawiałam jak to zrobić by rozruszyć tego bloga, pewnie poświęcając trochę więcej niż piętnaście minut czasu raz na miesiąc ;)

oglądając z mężem wieczorami komedie już chyba 4 były o blogujących mamach...
i o zmęczeniu i braku czasu na dbanie o związek
fajnie podane

bo takie to życiowe

dostałam nominację od Kiedy mama nie śpi

kilka pytań kilka odpowiedzi a ja sama drżę na myśl o tym jak mam to zrobić bo młode ociągają się w odpływaniu w sen a ja bardzo już chcę napić się inki

idę do kuchni nastawić wodę i pozastanawiać się nad odpowiedziami :)

a jako przerywnik zdjęcie fragmentu tekstu który mnie ostatnio uderzył


2 komentarze:

  1. Nie wiem jak na Ciebie, ale na mnie nadmiar obowiązków działa mobilizująco i lepiej się dzięki nim organizuję.
    Trzymaj się i nie poddawaj. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację... w pewnym sensie, nadmiar na pewno wykształca w nas zdolności organizacyjne bo po prostu się nad tym zastanawiamy, uczymy innego działania... u mnie to trochę inaczej wyląda...bliska rodzina daleko,przy trójce to jest poświęcenie czasu na 1000%...nie da się inaczej...wieczory staram rezerwować dla siebie, ale nie zawsze zrobię to co chcę...czasami po prostu zasypiam usypiając dzieci :)

      Usuń