wtorek, 29 maja 2012

konkursy , konkursy :)

a co opublikuje :) fajna nagroda i ciekawe książki do przeczytania

http://blog.ebookpoint.pl/wygraj-kindla-od-ebookpointa-z-ebookami-od-czarnego/

Pewnie dla tego chciabym wygrać Kindla od Ebookpointa że jestem młodą dynamiczną matką dwójki przekochanych i uroczych dzieci  ( 27mc i 13mc) zakochaną w papierowych książkach ciekawą nowego i innego

drugi powód jest taki że nie miałam jeszcze w rękach tego "cudu" techniki :)

trzeci powód jest taki że nie mam już sił w sobie nosząc 2 dzieci na sobie , na noszenie książek które jednak mają jakąś wagę

czwarty powód to taki że pewnie zanim dopadnę Grochów Stasiuka mój syn nauczy się chodzić :P

piąty powód jest taki że dobra literatura przyspiesza bicie mojego serca, moc słów zamknięty w powolnych lub szybkich zdaniach i zdarzeniach mających miejsce w książkach

szósty powód to to że prowadzę bloga i opisuje w nich przeczytane książki

siódmy powód to taki że jeżeli wygram tego Kindla zacznę skakać ze szczęścia pod sufit, zaparzę ulubioną zieloną herbatę z opuncją figową,  zapalę świeczkę i będę  rozkoszować się tym "czasem dla siebie" dziwiąc się że czytnik trzyma się inaczej i czuję się inaczej niż zwykłą książkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz